Навігація
Наша школа
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Гаївська ЗОШ І-ІІ ступенів

Мого дитинства краю рідний,
Моя стежиночко свята.
В проміннях сонечка зігріта,
Моя ти школо Гаївська.

Ми раді Вас вітати на сайті нашої школи!

Головна » 2020 » Червень » 16 » Звіт завідувача філії про роботу

Звіт завідувача філії про роботу

Шановні батьки. Закінчився 2019 – 2020 навчальний рік, частину якого ми навчалися в умовах карантину. Підведемо певні підсумки роботи колективу школи, а також діяльність завідувача філії на посаді протягом 2019-2020 навчального року. В роботі керуюсь Положенням про порядок звітування керівника перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року, яке було затверджено за загальних зборах у червні 2012 року. Як завідувач філії, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Положенням про філію, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками керівника, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу. 1. Загальна інформація про школу. Гаївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів є філією Хмелівського ліцею,н колективною власністю Роменської районної ради Сумської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Роменської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1964 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу до 2 га. У 2019 - 2020 навчальному році працювало 13 педагогічних працівників та 2 працівника з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 36 учнів, середня наповнюваність класів становить 4 учні. 2. Кадрове забезпечення. У 2019-2020 навчальному році штатними працівниками Гаївська школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 86 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. По якісному складу педагогічних працівників наша школа є не останньою у районі. Частина педколективу, а це 3 учителі має вищу кваліфікаційну категорію та звання, що говорить про значний досвід колективу. У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: . Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 11,5 год. 3. Методична робота. У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою «Оптимізація навчально – виховного процесу в школі з метою розвитку особистості школяра». До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію. За їх активної участі проходять предметні тижні, виховні заходи тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету , де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, тощо. Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. У 2019 -2020 навчальному році атестувався 1 учитель на підтвердження кваліфікаційної категорії «вчитель вищої категорії». Бірюк Людмила Григорівна є регіональним тренером по підготовці вчителів 1 класів до роботи в Новій українській школі впродовж 4 років. Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. В 2019 році на базі навчального закладу проведений районний семінар для вчителів хімії та майстер клас з проведення ігрових форм роботи на уроках хімії та в позаурочний час. 4. Навчальна діяльність учнів. Протягом 2019-2020 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками конкурсу юних знавців фізики «Левеня» стало 3 учасники, а конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 10 учасників. Досить непогані показники участі наших школярів у районних олімпіадах. 4 призери маємо ( проти 2 в 2018). Хороші показники мають учні з укр.мови та літератури, біології. За підсумками навчального року учні школи показали хороший рівень досягнень. 16 учнів 3-9 класів високий та достатній рівень ( 52%), достатній та середній рівень – 13 учнів (48 %), початковий рівень – 0. 3 випускники 9 класу завершили навчальний рік дистанційно, були звільнені від ДПА, отримали свідоцтво про освіту. 4. Виховна та позакласна робота. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків: • Превентивне виховання. • Морально-етичне виховання. • Художньо-естетичне виховання. • Громадянсько-патріотичне виховання. • Трудове виховання. • Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя. • Економічне виховання. • Екологічне виховання. Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати: • День Перемоги. • Заходи пам’яті жертв Голодомору. • Захід до річниці виведення радянських військ з Афганістану • Численні конкурси малюнків. • Районний огляд художньої самодіяльності в зв’язку з карантинними заходами був відмінений. Діти брали участь у районних конкурсах учнівських робіт „ Світ очима юного художника”, обласному конкурсі «Рідна Сумщина» конкурсі на кращу годівничку для птахів та кращий звіт, Всеукраїнському конкурсі «Зоологічна галерея», фотоконкурсі . В травні 2020 року 10 дітей стали активними учасниками Всеукраїнських інтерактивних конкурсів «Кенгуру» в системі онлайн , 18 учнів - „Колосок ”, де 6 учнів отримали сертифікат золотого колоска, 7 дітей отримали сертифікат срібного колоска, а решта (5 учнів) – учасників конкурсу. , 4 – конкурсу « Лелеченя», 3 – конкурсу «Бобер, 6- «Грінвіч», Команда школи брала участь у ІІ турі Всеукраїнських предметних олімпіад в складі:), Федька Микити (9 клас укр.мова), Лимарь Анастасія (8 кл., біологія ), Калабаєва Єлизавета (хімія) . ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з біології виборола Лимарь Анастасія, Калабаєва Єлизавета – ІІ місце з української мови та літератури,решта учнів відчутних результатів не отримали., не зайнявши призових місць. В Міжнародному конкурсі знавців української мови ім.П.Яцика Пономаренко Олександр , учень 5 класу, та Калабаєва Єлизавета, учениця 7 класу зайняли відповідно ІІ та ІІІ місце в ІІ етапі. Учні школи брали участь в районних конкурсах та акціях. Рось Максим зайняв І місце в конкурсі соціальної реклами «Здорове життя - успіх буття» в номінації «Літературний твір».Учні 7класу Калабаєва Єлизавета, Штанько Крістіна отримали ІІ та ІІІ місця в районному етапі всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» . Учні 6 та 7 класів отримали нагороду за зайняте І місце в районному етапі «Годівничка» в номінації «Кращий звіт», Пономаренко Катерина,учениця 3 класу, – за зайняте ІІ місце у районному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу «Український сувенір» в номінації «Вироби з рослинного матеріалу та бісеру», Кучеренко Богдан,учень 6 класу, - за зайняте ІІ та ІІІ місце в районному етапі Всеукраїнського заочного конкурсу робіт юних аматорів «Моя країна – Україна» в номінаціях «Фото рослин» та « Фото тварин». На батьківських зборах, що проведені в грудні місяці, розглядалося питання виховання самостійності як однієї з пріоритетних якостей особистості дитини, аналізувалися причини байдужості до навчання у деяких дітей, виносилися питання виховання моральних якостей у дітей, попередження дитячої злочинності та бездоглядності. Низька активність учнів в районних олімпіадах та результативність стало відповідним сигналом, дане питання підлягає глибокому педагогічному аналізу і вивченню адміністрацією школи, воно повинно стояти на постійному контролі в школі. 5. Соціальний захист. Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить: • сиріт і позбавлених батьківського піклування – 1; • інвалідів – 0; • чорнобильців – 0; • малозабезпечених - 1; • з неповних сімей – ; • багатодітних – 7. Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них організовується оздоровлення в таборах відпочинку, екскурсії у театр на новорічну ялинку в м. Суми організовані для учнів школи, що є переможцями конкурсів. Деякі діти з пільгових категорій за кошти районного бюджету мали змогу оздоровитися у дитячих оздоровчих таборах державного значення: «Артек» та інших, але в зв’язку з карантином подальше оздоровлення припинено. Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 14,50 грн. 6. Співпраця з батьками. Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. 7. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників. Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування учнів 1- 9 класів відбувається згідно графіку на 2 перервах у їдальні школи. Цікавими оздоровчими заходами у школі було проведення традиційного Дня здоров’я, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. 8. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності. Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. У 2009 року питання охорони праці та безпеки життєдіяльності Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. 9. Фінансово-господарська діяльність. Будівля школи прийнята в експлуатацію 53 роки назад. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Роменською РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, доплат працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проте система опалення знаходиться у передаварійному стані і потребує негайних капітальних ремонтів. Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово потребують заміни стендів на нові сучасними пластикові , озеленення . Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт. 10. Управлінська діяльність. Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи Хмелівського ліцею та філії, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників , тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи(міні – педради), відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів. Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Завідувач філії у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх вчителів.

Шановний користувач, Ви зайшли на сайт как незареєстрирований користувач.
Ми радимо Вам зареєстрироватися або увійти на сайт під своїм іменем.
Всього комментарів: 0
Ім*я *:
Email:
Підписка:1
Код *:
меню для ucoz
Найкраще
  • - !
  • -
  • -
  • -

Вчимося цікаво
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »
  • »

uCoz

Экспорт новостей RSS 2.0

В закладки: