Гаївська ЗОШ І-ІІ ступенів
Мого дитинства краю рідний,Моя стежиночко свята. В проміннях сонечка зігріта,
Моя ти школо Гаївська.
Ми раді Вас вітати на сайті нашої школи!
СХЕМА СТРУКТУРИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ГАЇВСЬКОЇ ФІЛІЇ (ЗЗСО І-ІІ ступенів) Хмелівського ліцею - ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Методична робота
Постійно підвищуючи свій професійний рівень, вчителі школи працюють над удосконаленням методики викладання предметів, підвищенням якості навчально-виховного процесу. Методичне навчання і самоосвітня діяльність вчителів є однією із проблем, над вирішенням якої працює педагогічний колектив школи. За сучасних умов розвитку освіти в Україні виняткового значення набуває система методичної роботи, головною метою якої є не лише надання реальної, дієвої допомоги педагогічним кадрам у розвитку їх професійної майстерності, але й активізація творчого потенціалу кожного вчителя. То що ж таке методична робота?
Методична робота в Гаївській філії – це цілісна, заснована на досягненнях перспективного педагогічного досвіду і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації та професійної майстерності учителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу колективу школи в цілому, а зрештою - на удосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів
Мета науково-методичної роботи
• покращення організації навчання та виховання школярів;
• забезпечення розвитку кожного учня у відповідності зі схильностями, інтересами і можливостями;
• узагальнення й запровадження передового педагогічного досвіду;
• підвищення якості навчання учнів за рахунок застосування технологій, що забезпечують успішність кожного учня;
• збільшення теоретичного рівня й педагогічної кваліфікації вчителів та керівництва школи.
Завдання методичної роботи
· Вивчення і творче використання всіх нормативних програмно-методичних документів, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки;
· Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів та здійснення керівництва їх творчою діяльністю;
· Посилення мотивації педагогів на освоєння інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання;
· Удосконалення та активізація роботи з обдарованими дітьми.
Науково-методична проблема школи
«Переорієнтація навчально-виховного процесу на розвиток особистості учня. Формування ключових, предметних та життєвих компетентностей шляхом створення якісного освітнього простору для поліпшення навчання та духовного становлення особистості».
Форми методичної роботи в школі
1) психолого-педагогічний семінар, який відбувається 4 рази на рік і розглядає актуальні питання педагогіки, психології в контексті науково-методичної проблеми школи;
2) методичні оперативні наради, які відбуваються щотижня (за потреби – і частіше) і на яких педагоги знайомляться з інструктивно-методичними та нормативними документами, отримують методичні консультації, радяться стосовно поточних питань навчально-виховного процесу.
Методична функція:
– сприяння пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;
– створення колективу однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;
– розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження;
– проведення первинної експертизи стратегічних освітніх документів (програм, навчальних планів тощо).
– організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення.
Напрямки роботи методичної ради
- - Координація роботи над науково-методичною проблемою школи.
- - Організація та проведення методичних заходів - розробка сценаріїв заходів. Вивчення та узагальнення досвіду роботи колег.
- - Членами методичної ради щороку вивчається та узагальнюється перспективний досвід роботи вчителів, які атестуються та класних керівників, досвід організації виховної роботи яких з учнями заслуговує на увагу.
- - Контроль за організацією та проведенням предметних тижнів. Відповідно до річного плану роботи школи протягом навчального року в школі проводяться традиційні предметні тижні: зарубіжної літератури, англійської мови, історії та правознавства, математики, хімії та біології, української мови та літератури.